Kväll med min tjejs

Tjenare,2 lektioner idag,hade vårdprov på morgonen,de kändes som de gick rätt så bra faktiskt,den känslan e jävligt go,inte ofta den tittar fram vill jag lova.. sen håltimme i drygt 3 timmar,yesbox life is good,hade mattelektion,tog bussen hem och satte mig vid datan en stund,sen tog jag mopeden-benny till ellös där julia mötte mig,vi drog te affären och köpte lite gott och drog hem till henne och såg på nya johan falk filmen! Gosh vad dem filmerna är bra! big like! Sen pratade vi en stund om allt möjligt,träffade även emma en stund som berättade om sin kärlek på Ikea,haha going ^^sen drog jag till färjan,julia körde med en bit snäll som hon alltid är!
Ligger i sängen och ska sova,blev inte många timmars sömn inatt inte,så bäst jag sosar nu,godnatt
inga bilder från kvällen,så tar en bild på mig och amanda,vi tog la runt 60 bilder idag? Anna var också med på en del bilder,brist på liv på mattelektionen ja...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!