LOOOOV


Tjenare,torsdag idag,gött jävla trögt att ta sig upp imorse asså,men gjorde de ändå,vi hade Svenska i 80 minuter,sen var de lunch,drog till espressohouse med Anna och Amanda,sen hade vi bara en lektion kvar,teori jag orkade verkligen inte så jag åkte hem vid 12-1 ,kommer inte ihåg vilken buss jag tog..haha! Kom hem,drog ner till mormor och morfar och snackade med dom och fikade,inte träffat dom på 4 dagar så de fanns massa att prata om!! Sen tog jag moppen till ellös,mötte upp Julia och vi drog till pizzan och åt pizza/bröd med kebabsås!
Drog sen vidare till gården,kollade film och mötte andra folk där som man inte träffar så ofta längre :) Nu är jag hemma,och ska hjälpa pappa med hans lista som mamma satt på kylen nu när mamma åkt till pudapest..haha!
gosepappa

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!