Fredagskvällen

Tjenare,fredag igår! underbart drog till skolan och hade 2 lektioner,rätt så chill dag,ingen av lektionerna var seriösa så de var gött! Sen efter vi slutat drog jag och amanda till donken och åt goglass twix och marsglassen! mums!
Sen tog jag bussen hem,mamma hämtade mig i ellös och jag drog hem och gjprde mig iordning litegrann så drog jag iväg till Tara med racermoppen! Vi bakade bullar,bäst som vi är..gjorde bullar på eget sätt utan pärlsocker osv,mycket goare ;) florsocker ist hahaa! vi satt och snackade en hel del,Tara är en av dem tjejerna jag saknar riktigt jävla mycket från min förra klass,så sjukt bra tjej!! Kollade igenom gamla bilder,åherremingud inget mer om de! Skulle åkt hem på natten men stannade kvar hos Tara,åkte hem tidigt imorse eftersom idag ska vi till grästorp och hälsa på farmor och farfar,lilla farmor har ju varit sjuk och legat på sjukhus,så ska bli roligt att få krama om henne! ska stanna en sväng på överby också,handla litegranna :)
e

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!