lördagskvällen

tjo,hade kalas för broshan förut,han fick mest pengar eftersom han vill köpa en jävla ipad..haha! Jag drog te ellös efter kalaset,Julia mötte mig vid färjan så körde vi hem te henne :) Mötte massa epatraktorer på vägen,eftersom de är epaträff ikväll,thihi,vi drog hem och satte oss framför tvn,vi hade hyrt den nyaste JohanFalk,så jävla bra är dom! Åt massa gott och snackade massa,alltid mysigt med den tjejen!! Sen tog jag färjan hem,larmade så den tillslut kom och hämta mig..jävla cpgubbe som inte godkände min larming först :o cpryck fick jag och larmade igen(a) hihi småsur blev han då men vafan jag vile hem... är nu hemma ska se på andra avenyn innan jag somnar,puss

Kommentarer
julia vafan

hihi ^^ du är mysig vännen :*

2012-10-14 17:13:53
URL: http://meheartmusic.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!