Ny piercing

Tjenare! Drog till piercarn på rasten förut, bytte piercing i örat till en liten ring,och gjorde min efterlängtande spiralstav genom örat! Äntligen sitter den där! Sen hade jag mattelektion,gjorde några tal och sen drog jag hem,skulle sätta mig och äta med familjen och märker efter ett tag att jag ätit upp tungpiercingen IGEN! vet inte hur många gånger de har hänt dom 3 senaste veckorna! Så nu får jag gå till piercarn imorgon igen..sätta dit en ny stav+kula,lovelife åh trött på den skiten i tungan nu..jaja! Ska plugga medicin nu,prov på fredag,puss

Kommentarer
Amanda

tungepiercing julia.. hahhaha <3

2012-10-17 19:41:47
Ronja din vatten kompis!!

Good working, du är inte gjord för tungpiercing ;)

2012-10-18 17:07:08
URL: http://perssonronja.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!