Fest igen,loooov mina vänner!

Tjenixen,inte bloggat så mycket har haft fullt upp! I måndags åkte jag till ullared med Tina,Alice och Lina,hittade alla möjliga bra saker,hade en toppendag :) sen drog jag hem fort som fan,packade och iväg till knatt där de var fest! Roligate festen på länge,hade hur kul som helst,Pontus,Lukas och Johan gjorde min kväll,hahaha fyfan vad kul jag hade,dock var jag tydligen skitsur på lukas ett tag innan vi fick snackat oså! Vid 12 började jag naturligtvis och spy,inte kosntigt med tanke på att hela vodkaflaskan var borta+min cider så jag spydde som aldrig förr,blödde från ansiktet också enligt pappa,som trodde att jag varit i slagsmål,minns ingenting från de att pontus och dom åkte,ingenting! Kommer inte ihåg när pappa yttligare en gång får glida in på festen för att hämta mig..min gosepappa <3 har dock spyat ner hela pappas bil+ blodat ner..åh! :( så igår fick bli en lugn jävla dag,mådde hur dåligt som helst på morgonen,sen på kvällen åkte jag och tina till henån,träffade jacob och henkepenke,goaste killarna,lovar! :D sen kom även rasmus,kd och henrik magnusson,vi drog ut och var ute i henån en stund sen drog jag och tina hem med klas,så käka vi lite och somnade! Idag drar jag till torp,måste hitta presenter till mamma som fyller år på fredag :-) sen ikväll blir de tjejmys med mina favorittjejer <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!