Självförsvar

Tjenare,inte så mycket bloggande igår,kom hem vid 5,somnade och vaknade vid 9,gick ner drack vatten,kollade igenom fejjan och instagram en snabbis och somnade igen,sov hela natten,försov mig på morgonen,somnade på bussen,har en känsla av att jag vart trött! Idag,käkade jag somsagt upp min tungpiercing,fick mig en ny så nu är den på plats igen! hahah orkar inte! Nu ska jag sätta mig med alla läxor jag har att göra..fyfan! Vi tränade även försvar idag med klassen med polisen Tony,fick lära mig massa bra saker,så nu övar jag på pappa hur jag ska försvara mig,de var lättare med lillbroshan men han vill inte vara försöksdocka längre :( nej ska plugga nu,hörs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!