Träffat Usa-folket

Tjenare,bloggade inte igår,hade ingen tid,var i skolan,sen fick jag gå hem från ellös till malö,jippie! haha nej men de tog inte så lång tid de är inte så jättelångt ändå,några kilometer bara :) Sen när jag kom hem pluggade direkt,gick ner till min kompis vid namn mormor,hon tror vi är bff typ..jaaaja,och idag åkte in med tidiga bussen till plustimmen fick gjort vårdprovet,asgött,tror de gick ganska bra,de kändes så iallafall :D Sen tog jag bussen till Ellös mötte per där,vi hade ju inte träffats på nästan 2 år,så sjukt roligt att träffa han igen,vi fixade lite saker och så. Sen åkte vi till Flatön,fick träffat barna igen,har saknat dom som in i helvete,jag och Amanda,var hur mycket som helst med dom förr på somrarna,vi var barnvakt nästan varje dag,så vi lekte och höll på i trädgården,och nu är jag hemma,ska lägga mig i sängen och kolla andra avenyn,ha de bra haj!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!