Dagens

hemma från skolan idag,vaknade när mamsen väckte mig men kom då fan inte upp ur sängen för ryggen och benen verkte sönder..hatar denna jävla sjukdomen,den ska fan få tillbaka någon vacker dag! Drog ner till mormor för att hämta lite finfina tabletter,fick några och verken har släppt,underbart! Så drar mig in till skolan,hinner vara med på sista iallafall,gött! efter lektionen drar jag och möter upp Cornelia,Jenny,Alice och Lina och tar en fika med dom! Precis fått på mig kläder och fixat lite,ska sätta mig med plugg nu ett tag innan jag tar bussen till uddevalla!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!