Fest och stockholm

hejsan! Tänkte berätta lite om helgen,den har varit hur bra som helst!
Igår:Städade rummet och lite så,sen körde mamma och pappa mig till henån,Olle hamnade före oss hela vägen på en lång jävla grusväg och han trodde vi var cevilsnuten så han var skitskrajj och körde lugnt som fan för han inte ville få böter,haha! Ni skulle sett han,så jäkla rolig! Sen kom de lite mer folk,längesen jag hade så roligt faktiskt,en riktigt grym fest med grymt folk! Tog hand om henkepenke lite under kvällen,jag och Leo,haha stackarn! Sen kom pappsen och vi åkte till varekil och hämtade upp tina,kom hem vid 1 och vi gick och la oss direkt eftersom klockan 5 kom mamma och väckte oss för då var de dags att åka till stockholm!Satte oss i bilen och åkte 6 timmar,kom fram släppte av mina 2 hulliganbröder på Råsunda i solna och jag tina och mamma gick på solnas köpcenter en stund,sen drog vi till råsunda vi med och kollade på dem kravalluppklädda poliserna,så sjukt jävla mäktigt,jag kan verkligen inte sluta drömma om när jag kommer stå där i uniformen,åh vill dit nu! Sen tog vi tunnelbanan in till centralen och käkade,haha! Drog tillbaka och nu sitter vi i bilen påväg hem! Fick köpt en blus idag,inte så mycket mer!:) men men,ska sova lit enu,blev ju trotsallt bara 4 timmars sömn inatt -.- puss


Färsk kille
Efter 6 timmar i bilen var de gött att sträcka på sig..HAHAHAAH






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!