Freeedag

hejsan,hemma nu,var på torp förut med Tina och Emma,vi gick runt och kikade lite i affärer,fick köpt 2 tröjor och lite fint till naglarna,ska fixa de snart! Sen drog emmis hem och jag och Tina kollade runt lite till,sen drog vi till donken och fredagsfirade lite,haha! Sen tog vi bussen hem,på bussen träffade vi fred,snackade lite med han,senare somnade han,stackarn,hahaha! och sen hämtade mamma mig i varekil,jag mötte upp David och Filip och vi kollade på gilleby/stalas fotbollsmatch,rena derbyt! :D sen åkte jag hem,ska fixa lite med naglarna nu tänkte jag,inför imorgon,haha! Slänger in lite fula bilder..hoho
Henkepenke på donken i veckan
biff-samuel,haha
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!