JÄVLA CPOTUR

Tjena! Julia kom till mig i lördags,vi drog te hemköp och köpte lit emys,drog hem till henne och såg på Johan Falk,älskar dom filmerna grovt! jag åkte hem på natten,hela söndagen låg jag i verk,så låg i sängen och såg på andra avenyn! Idag var de tid för skola,hade 2 lektioner,skulle haft 3 men då kom den jävla verken tillbaka,har sagt de förr och säger de igen,jag hatar den sjukdomen mer än nästan allt annat.Tog bussen hem,kom till ellös och tänkte ''jag tar linjebussen till malö'' men nej den bussen går inte längre eftersom henånbarnen inte går kvar samma tider,arg tjej ringer både mamma och pappa då ingen av dem kan hämta mig,pappa var långt bort och jobbade och mamma var fast på ön,hon hade nämligen ingen bil hemma..konstigt? vi har ju ändå 3 bilar och bara 3 har körkort,borde de inte finnas en bil hemma kan man tänka?men nej..de fanns de ju dock inte..! Sur tjej med verk börjar promenera till malö,jajemen vettni -.- påvägen kommer jonas med epan och stannar och frågar om han ska köra mig till färjan? hur ofta händer de att han kommer så lägligt? ängel som han är kör han ner mig till färjan! Där sätter jag mig i busskuren sålänge,inser att jag inte kommer kunna gå längre,hade gått för länge med verk utan tabletter då lederna låser sig..såå jag får ringa mamma som för första gången i hela hennes liv tar min moped ner till färjan,och ska hämta mig,står länge och väntar tillslut kommer hon och de första hon säger är''förlåt,de är några repor för jag har aldrig någonsinn kört moped och jag råkade välta'' jag blir chockad och frågar hur de gick medans hon sitter och verkligen gapflabbar..-.- japp,hon kör tillslut hem mig..tro mig hon körde i 16 km/h hela vägen..huuuh va tråkigt men vi kom hem iallafall åkte ner till mormor och fick tabletter,och nu har de släppt,otroligt gött!!!! japp,nu ska jag lägga mig i sängen innan de händer något mer,har precis druckit te med papsen,köpt 2 muggar till mamma och pappa,bästa dottern här ja! (H) tss..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!