Middag i trollhättan!

Hejsan,har precis kommit hem från en mysig middag i trollhättan tillsammans med familjen öhgren och deras släkt! Hur mysigt som helst var de och väldigt god mat! Innan vi mötte upp dom tog vi en sväng på överby,fick köpt mig en ny mjukisdress,jättegosig! Åkte med mamma hem i bilen,massa hög bra musik,tills vi kommer till rondellen i henån och jag ser några kompisar som stod vid kanten och kollade/mekade på sina epatraktorer..tro då inte att morsan åker 7 varv i rondellen och tutar som en jävla galning,visste inte om jag skulle skratta eller gråta..killarna stod och garvade som fan och jag satt och skrek..min lilla raggarmorsa <3 haha! sitter nu hemma vid köket,farfar kom på besök nu ikväll och blir nog kvar över natten,roligt att träffa honom igen :)
slänger in lite bilder från idag :) och en bild på skorna jag köpte igår.

Kanonbra dag!Tack
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!