myskväll

Tjenixen,igår drog jag te skolan,hade 2 lektioner,fick sluta 1 timme tidigare så jag åkte hem vid 2 och drog hem dirket hade tacosmys med familjen,sen drog jag till stocken och ner till tina för att hämta hjälmen,lyckades få med mig henne så vi drog till Jenny i hällevikstrand där Alice också var :D Hade en jättemysig kväll med mycket snack eftersom de var ett bra tag sen vi sågs nu,har verkligen saknat alla dom där randoma kvällarna vi tjejer från klassen brukade ha =/ big like! Iallafall,så rog jag och tina vid 11 eftersom jag skulle hämta jasmine i ellös,på vägen till tina sprang de ut en älg på vägen,och jag hatar älgar,har fobi för dom..börjar gråta och skrika panikslagen var jag och hade verkligen lust att ta dit pappa om skulle skuta den! hemska djur som där älgarna!
Inte nog med de så hade jag enligt bensinmätaren ingen bensin men lyckades ta mig ända till ellös,där stackars jasmie fått vänta ett tag eftersom jag var livrädd för älgen påväg tillbaka helt själv i mörkret! vi tankade och drog till färjan fort som fan och larmade och den kom efter ett tag,idag har jag äntligen fått städat rummet! kanongött! Ikväll drar jag te henån,partajj! Taggad till tusen,möter upp henkepenke nån gång under kvällen,hoppas ni får de bra,puss


ALLA KOLLAR PÅ DESSA FILMER,KOPIERA LÄNKEN NI KOMMER INTE ÅNGRA ER!
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=dA9OMQmnT60&feature=related
 
http://www.youtube.com/watch?v=qe5wVeEChTw
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!