Nu blire fest!

Tjenare,igår sista dagen i skolan för veckan,gött som fan med helg! Jag åkte till Tina på kvällen,vi såg på ''hur många lingon finns de i världen'' och sen ringde Martin och frågade om vi ville träffa han Suad och Patrik och någon snubbe till,så vi tog på oss jackorna och tog moppen till campingen och mötte dem där,var ute en stund och snackade med dom,sen drog vi hem igen,vi färgade även Tinas hår,och såg en film til sen somnade vi! Och idag vaknad ejag hos Tina,skulle hem men var tvungen att tanka,så ska den skiten inte funkgera..så smsade Emma och frågade om jag vile med henne och Julia till göken:) så åkte med dom dit,vi tog mopparna och gick en sväng på göken sen gofika också! Drog hem till David och Filip och snackade med dom en stund,mina pojkar de!! sen hem igen och har precis käkat,ska göra mig iordning nu för ikväll är de feeeest!! astaggad,nu kör vi! :D
slänger in lite fula bilder från igår och idag :)


Vet inte hur länge jag garvade åt detta smset,haha störd e du david <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!