Rida häst

tjenixen,Igår drog jag te skolan,hade 2 lektioner åkte hem igen,slängde i mig lite mat och tog moppen hem till vickan där jasmine och någon mer var :) sen kom även cornelia och vi drog till gilleby och kollade på Orustlaget när dom spelade,träffade även mina pojkar David och Filip där :D som var med 96orna och spelade :) kollade matchen,åkte hem och kollade film. Idag hade vi också bara 2 lektioner,hann med tidiga bussen idag,gött som fan! Åkte hem och bytte om till ridkläder,ska börja rida litegrann med min syster tänkte jag mig,ska bli ridande polis,haha skoja,de var nog de största skämtet jag någonsinn sagt,är fortfarande lite rädd för hästar..
Red iallafall ut med Jasmine i skogen,hem till david och filip,där red även dom,haha så roligt att se dom osmidiga jävlarna rida..okej ska inte säga något kom jag på -.- haha! sen hem duscha och nu ska jag sova!

farsan rider..HAHAHAAH




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!