skitväder

Hej! Igår åkte jag till Tina på kvällen,vi drog ut och tog lite kort,planerade lite inför en grej vi håller på med jst nu,nämner inte de än utan de får bli klart först ^^ åkte hem igen och åt lite mat som perran lagat ;D sen tog vi våra älskade tatorer och fixade lite på datan,sen skulle vi sova..men jobbig som hon är ska hon börja bråttas på natten..kuddkrig och grejer..trött på henne..haha skoja,kanske att de var tvärtom (a) idag i skolan hade vi först svenskalektion,såg på film:) sen idrott,vi körde boxning min favorit :D dock inte på samma nivå längre.. jaja,ska springa in i duschen nu,eller aaa...gå annars halkar jag väl klantig som jag är..!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!