Världens bästa


Min underbara mormor och morfar,passar på att förklara att utan er hade jag aldrig någonsin vart den jag är idag!
Spenderar mer tid hos er än min familj,hos er har jag ett hem,likaså som jag har hos min familj men hos er är de på en annan nivå. Ni är inte bara ''en mormor,och en morfar'' ni är dom där jobbiga jävlarna,glada jävlarna,hjälpsamma jävlarna,tjatiga jävlarna,underbara jävlarna,kan vara den jag är i erat sällskap,för ni bryr er inte,för er handlar de endast om att era barnbarn ska ha de bra och att vi inte ska sakna något, stor jävla kärlek till er,ni är och förblir dom bästa! Tack för alla gånger ni ställt upp,alla gånger ni har löst de som en gång var problem.jag älskar er,mer än ni tror!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!