Växeln hallå hallå

Tjenaa,kom mig iväg till tjejkvällen igår,alla tjejer var där förutom Jenny :( Vi hade en grym kväll med mat,godis,snack och skratt! Herregud de var fan längesen alla träffades samtidigt så de var äckligt jävla nice faktiskt!:) Började hosta blod där naturligtvis -.- varför inte liksom? haha så ful e jag,men de gick bra och de kom bara en gång,drog hem te tina på natten och sov där,vi låg i hennes megasäng och snackade ett bra tag,och sen somnade vi,drog hem tidigt och tog mina mediciner och sen drog jag iväg med moppen te fany så drog jag corre och fanny te göken och vidare te henån och så vidare,precis gått promenad och ska nu in i duschen och sen sova hos mormor,hajdeee

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!