BIO

Gokvällens! Precis kommit hem från bion i uddevalla med Tina,helvete vad bra filmen var,ni måste verkligen se ''ego'' helt sjukt grymt var den,verkligen! Jag och tina hämtade ut biljetterna aslååångt innan,så vi gick in i salen där de bara var vi i typ en kvart,hahaha vi fick panik och började fundera på om de bara var vi som skulle se på filmen? Men NEJ sen kom alla andra :( buhu.. kollade filmen,säger de igen SJUKT BRA. Mitt under filmen gick brandlarmet? haha så alla fick lämna bion och gå ut via nödutgången,så dom fick pausa alla filmer,så fick vi stå ute ett tag och vänta tills vi kunde gå in och fortsätta,sen drog vi till donken och käkade,Ramo kom även,haha ja jag hade en sjukt roligt kväll iallafall,och sen tog vi bussen hem vid 10 så hämtade pappa oss i henån och nu ska jag sova,hur trött som helst,godnatt :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!