Homeeee

Tjenixen,dorg te gymmet efter skolan,hade den turen att komma hem rätt så tidigt idag från gymmet eftersom min storebror kom hem samtidigt som jag var klar på gymmet :-) Har ingen data nu..känner mig fett handikappad..så jag har Jasmines data just nu,lånar den lite när hon är hos Liffner :) Så de blir nog inte så mycket bloggande idag,och inte imorgon för imorgon ska jag 20 mil bort med klassen,till karlsborg vi ska vara demostranter till polisen,så de ska bli riktigt sköjj faktiskt :-) har inget att säga,ska se på film nu,hajhaj
Surar lite för att de är fett tråkigt att vara utan dator.. får la ta fram min gamla data sålänge..
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!