breakfast

Tjenaaaareee,igår blev de en mysig dag,jasmine min lillaystser döptes(eftersom vi inte fick chansen att göra de när vi va små) så vi hade släkt och vänner här igår,en riktigt fin dag!På kvällen tänkte jag och Tina dra på fest men kände att vi inte orkade+min bror hade druckit öl så där rök våran chafför -.- haha! Så vi stannade hemma,fotade lite mer tjejerna,och sen kom även Filip hit och sov här,Tina också,även frida,sofie,caroline och jasmine då,så de var fullt hus hos Särehags! Nu har jag och tina precis proppat i oss massa god frulle och ska sätta oss och plugga,hörs sen caaao

 

Kommentarer
Anonym

har du färgat håret,hur gjorde du för att få de så??

2013-03-26 17:16:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!