Färjan avstängd

Tjenixen,hade värsta cpmorgonen,blev fel med färjan och så vidare,var iallafall i skolan vid 7? hahah så jävla tidigt.. men men,hade 2 lektioner och sen var jag tvungen att åka hem om jag överhuvudtaget skulle kunna komma hem, eftersom dom skulle stänga av färjan -.- satte mig på fel jävla buss också JAG ORKAR INTE seriöst jävla cp,så trött på bussar just nu,lyckades hoppa av bussen och hitta en annan som gick te bokenäs,haha så fick mamma hämta mig,åkte hem och har pluggat,fått gjort en hel del känns så skönt! 
goaste mellanmålet!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!