Fest på stala

Herregud vad de har varit dålig updatering,haha! men har inte haft tid eller lust har varit rätt så mycket!
 
I fredags var jag på torp med Alice,vi gick runt och kollade lite i affärer och åt på subway så jäkla gott jööö! Hittade hur mycket som helst,en helt ny garderob,typ..haha! 
 
Igår kom tara,tina och matilda te mig,vi satt och mös i min megasäng till melodifestivalen och snackade oså,sen körde morsan iväg oss te stala bygdegård,träffade massa roligt folk som jag inte träffat på ett bra tag :O och så vart alla killar på min mamma,KAN DOM GEFAN HON E MIN OCH INGEN AV ER SKA LIGGA MED HENNE! ao dom tror dom har chans på de och grejer,men nej ;) var där hela kvällen och fram på natten,vid 2,kom morsan tebax för att hämta oss,hade en helt okej kväll faktiskt :) sen sov tjejerna här hos mig! har precis kommit hem från gymmet,körde hem tina på moppen,härligt med vädret,wiiie :Dska äta nu sen plugga..wihoo-.- 
snygga tjejeeeer
har färgat håret blont i fredags också..färgade över de DIREKT på lördagsmorgonen! haha aldrig mer,jag ska inte bli blond längre,har jag kommit på,ska vara brun! åhh
 
åååhhh älskar vädrett
2 lånade bilder från kvällen,tog inga bilder alls under kvällen,så tråkigt men aa :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!