Här bor jag

Har fått förfrågan om vartfan jag bor någonstans? haha ja och de ska jag berätta..speciellt för dom i min klass som tror jag bor mitt ute i skogen ingenstans..-.-
Jag bor hemma hos min familj,samt hos mormor och morfar,jag hoppar lite som jag vill,och sen har jag min egna lilla vrå som jag spenderat en del nätter i :) ibland blir de även några nätter i grästorp hos farmor och farfar


min familjs hus.





mormor och morfar
dom har ett stort hus,med två uterum som är inglasade,på 2 olika sidor av huset.

 
 
Mitt lilla egna ställe
 
Såhär ser du ut på vackra malö,på sommaren och våren så älskar jag faktiskt att bo här,precis vid havet.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!