HELVETES JÄVLA FAN

ARG? ja de ska gudarna veta.
Iallafall,så hade de inte blivit så mycket uppdatering här,har inte mått så bra och varit jävligt trött så har inte haft orken,men nu ska jag försöka igen :) I tisdags drog jag och tinis till denkan och zacke iallafall,sov där och var som vanligt astrött på morgonen men vi tog oss upp och drog in te skolan! Har ju varit mycket med sjukhuset också hit och dit men de går bättre nu! Färjan är trasig idag och jag är på andra sidan Ön..alltså så KOMMER JAG INTE HEM OCH JAG ÄR JÄVLIGT ARG FÖR DE FÖR DE ÄR JÄVLIGT KALLT UTE!!!! stod ute i nästan 50 minuter vid bussarna på ellös skola..tills jag kom på att man kan värma sig inne på bibblan -.- så nu är de lite varmare iallafall,väntar på pappa så får vi åka runt och se vad som händer,haj
go nål man får gå runt med,den skaver så in i helvete.
hello kines

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!