Hemma idag

Tjenare mannen/ove sundberg! Nej men hallååå är hemma från skolan idag,har grisigt ont i lederna idag,och är så jävla trött,seriöst de ända jag har gjort denna veckan är att sova,orkar ingenting :o vad hände liksom? Är lite rädd också att de ska hända något nu när jag e ensam hemma och har asont i lederna,man vet ju inte riktigt vad som kan hända nu för tiden men morfar kommer ju snart så :) och sovit fram tills nu,vart vaken en timme ungefär och känner mig astrött så ska faktiskt gå och lägga mig igen..åh vafan kan jag bli pigg tack.  :@ /arg tjej IGEN
får bli onepiecen idag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!