Levande död typ

VET NI VEM JAG TRÄFFADE PÅ SYSTEMBOLGAET I HENÅN IGÅR!?!?!?!? JO DENNA VARELSEN
Helt seriöst så visste jag inte vart jag skulle ta vägen,höll på att börja grina inne i affären för att mamma vägrade att ta kort på honom och mig,eftersom jag tyckte de var så ruskigt jävla coolt! Han har ju medverkat i så sjukt mycket olika svenska favoriter,Anders Ekborg snygg var han också.
Sen blev jag idiotförklarad av mamma när hon berättade att han bor här ute på orust delvis eftersom hans fru för de första äger nösunds värdehus och han har stuga här ute,höll yttligare en gång på att skita på mig och lämnade den jävla affären sur som en 5-åring.haha 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!