Lördag

Dagen jag och Tina sett fram imot väldigt länge,n¨mligen serveringen! Jag drog te Tina på eftermiddagen,så gjorde vi oss iordning,samma klädsel och alltihop,haha ;) Så drog vi bort till lokalen och gjorde iordning lite tillsammans med Camilla och Rolle,som som skulle ha kalaset! Sen kom alla gäster och jag och tina serverade,plockade undan diskade och lite så,tiden gick ovanligt snabbt och vi hade faktiskt jädrans roligt! Sen blev de även fart på dansgolvet och tina raggade som aldrig förr ;) hahaha omg,nej men de var riktigt roligt,fick en massa pengar också,så de kändes väldigt bra! Sov hos Tina den natten,mitt andra hem typ,haha 

Kommentarer
Anonym

Fina bilder på er två,står du och tina varandra nära? :)

2013-03-18 21:31:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!