Onsdag

Onsdag idag och näst sista dagen innan lov,underbart! Dagen gick fort,fick sluta tidigare så jag hann med 2 bussen,åkte till gymmet..och eftersom de är så fint väder idag så ville jag inte vänta där tills halv 8 så jag bestämde mig för att jag skulle gå hem? haha öh de tar typ 40 timmar men aa,kom en bit på vägen så åkte Perran förbi,och frågade om han skulle köra ner mig till färjan,så snäll som han är!! älskar honom,och lillskiten också,bästa sara <3 drog hem och gick ut på en promenad,skulle åkt till tina men pappa har fortfarande inte kommit hem med min moppenyckel..haha.ska plugga nu och sen öva på svenskatalet inför nationella imorgon.
that's my brothaaa,älskar honom seriöst,när killar inte fattar att man inte vill träffa dom så säger man''aa vi kan träffas,men min bror jim haksten följer med,hoppas de är okej'' då vill dom plötsligt inte träffas längre,hahaha dör dehär är så roligt..fegisar ;) nej men dom tror han är farlig typ bara för han är med i black army..men nej så är de inte!
solbrillor täcker över kinesögona,walla haha skoja
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!