Påskafton

Påskafton,vilket innebär Särehags stänidga traditioner..Vi drog bort till flatön kyrka vid 10 ungefär,mötte upp Patrik,så fin han har blivit herregud! Gick tipspromenaden och fikade sedan,roligt att träffa Patrik igen,och de börjar närma sig vårat bröllop wohoo :D Och nu är jag hemma,precis gått lite godis och ska snart duscha sen blir de påskmiddag med släkten och efter de drar jag på fest,och sen vidare förmodligen till tegneby :) Vi får se hur de blir,hoppas ni får en glad påsk allihopaaaa,puss
Fick även tabletter i min påskpåse så jag kan äta choklad,eftersom de e mjölk i de,hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!