Söndag-Måndag

Ja..denna dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig.. jag kom hem från Tina och skulle egentligen plugga och gymma,skulle gå in i vardagsrummet och hämta träningskläder,i soffan satt min lillebror och kollade på fotboll då jag plötsligt svimmar,och faller ihop,han börjar ju asgarva för han trodde jag halkade,fram tills jag började spy blod. Han får panik,börja skrika och ringer 112,men de går inte fram,han får ingen kontakt och han får ännu mer panik eftersom de bara var han hemma. Han började såklart gråta eftersom jag inte var vaken,tillsslut vaknade jag upp,och de fortsatte att komma blod,mer och mer,då hör vi pappa komma med bilen och ludwig skriker på pappa så pappa kutar upp,dom försöker i nästan 3 minuter att komma fram tillsslut gick de och de fanns ingen ambulansbil ledig försen i kungälg,då den körde från kungälv vilket tog ungefär 30 minuter med färjan och allt,då hade jag hunnit förlorat mer och mer blod så de blev jobbigt i hjärnan.. fördes iallafall med ambulasen till näl i trollhättan,blev akutinlagd och senare in på barn där de fick bli övernattning,de visade sig vara en inre blödning i kroppen pågrund av alla ipren och alvedon jag stoppat i mig under se senaste 2 åren.

I 2 års tid har jag ätit mellan 4 ipren och 6 alvedon dagligen så de var väl kroppens sätt att säga ifrån,men jag hade tur att den inre blödningen kom ut genom munnen så att den inte var kvar i kroppen för då hade de kunnat sluta riktigt jävla illa sa dom,så än en gång har jag haft turen på min sida,helt overkligt ändå! Känns konstgt att inte kunna äta några fler ipren och alvedon när de ändå har varit min vardag liksom,men har fått annan medicin nu och tid hos reumatilogen den 25 mars så de känns tryggt och bra! Blev inte utskriven idag utan är på permission hemma,får alltså vila hemma istället för på sjukhuset och sedan komma tillbaka till sjukhuset för nya prover och tester så de inte upprepar sig! Farfar kom på besök hos mig,gullig som han är! Och bästa Ronja och Richard var även påväg men då hade jag redan fått lämna så de var synd :( men dom e så goa glad att jag har dom! Och tack alla för alla fina sms,meddelanden och så vidare, de värmer sjukt mycket när man ligger där i sängen och inte kan göra så mycket,ni är bäst!
Är mer eller mindre kung på att köra bil ;)
Haha jasmines passade på att fota när ambulansen förde iväg mig,hahaa dog lite där,tyckte de var lite småroligt!
Nu hoppas jag på lite mer tur,tack

Kommentarer
ttinamladenovic

Fan va du ska lida som fan! <3 Åh, hatar att se dom här bilderna!

2013-03-15 07:23:14
URL: http://nattstad.se/ttinamladenovic

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!