svar på frågor

Var din mormor inte med på din systers dop?? hon är inte med på någob bild från dopet ju.

svar:Nej mormor var inte med,mormor har reumatism som jag,och hon är vädigt sjuk och ligger i sängen nästan varje dag nu för tiden eftersom hon inte mår så bra pågrund av hennes kropp..
När ska du åka till tyskland?

svar: tanken är att jag ska åka till Tyskland 5 april men de beror på om min mormor åker med till tyskland,åker mormor med så åker inte jag med,för de räcker att en åker med morfar hem känner jag! Men mormor brukar alltid bli ''sjuk'' innan dom ska åka,så de är nog ganska troligt att jag åker med.Kanske till och med blir så att jag och morfar eller eventuellt mormor och morfar åker ner tidigare eftersom min släkting är väldigt sjuk och vårdas på sjukhus i väntan på hans sista timmar här i livet,så vi får se hur de blir helt enkelt,beror på mormor!
(de är inte de att jag inte vill åka dit med mormor,utan jag har mycket med skolan,så följer hon med så gör jag inte de så att jag kan fokusera på skolan,tycker om min mormor otroligt mycket)
hur gjorde du när du färgade håret eftersom du hade rött hår innan?

haha öh jag vet inte,färgade först de brunt,och sen blont,(då blev de orange) så jag färgade på blont en gång till i topparna,så nu är de typ ljusbrunt/orange/gult typ haha! Får se vad jag ska göra med håret,vet inte än :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!